Koszty wysyłki:
W sklepie Pureal.pl stosujemy się do najprostszego cennika wysyłek:
wszystkie produkty z oferty naszego sklepu wysyłamy, na terenie Polski - GRATIS jeśli wartość zamówienia przekracza 300 PLN.
I. Informacje wstępne
1. Sklep internetowy Pureal.pl prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.Pureal.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 Soboty, niedziele i święta są wyłączone z realizacji zamówień, stąd zamówienie złożone w piątek po godzinie 11:00, w sobotę lub niedzielę zostanie zrealizowane/wysłane dopiero w poniedziałek następnego tygodnia. Czas dostawy uzależniony jest od dostępności towaru w magazynie dystrybutora. Zamówienia można składać również mailowo lub telefonicznie - w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.
2. Towary wysyłane są do Klienta za pośrednictwem firm kurierskich InPost i/lub GLS i/lub DHL i/lub INPOST i/lub UPS (towary do 31 kg) - paczki tradycyjne. Produkty wielkogabarytowe lub produkty określone przez przewoźnika jako towary specjalne o wadze powyżej 31 kg będą dostarczane do Klientów z magazynu dystrybutorów za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich. Klient zostanie o tym fakcie poinformowany drogą mailową.
3. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
4. Wszystkie produkty oferowane przez sklep www.Pureal.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Posiadają gwarancję producenta.
5. Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.Pureal.pl zawierają podatek VAT - są cenami brutto.
6. Klienci indywidualni (nie posiadający osobowości prawnej) otrzymują imienną fakturę VAT, natomiast klienci instytucjonalni - fakturę VAT - na wszystkie produkty zakupione w sklepie. Złożenie zamówienia, a tym samym akceptacja regulaminu, upoważnia sklep www.Pureal.pl do wystawienia paragonu lub faktury VAT bez podpisu Klienta.
7. Sklep zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty w przypadku towarów bardzo drogich, nietypowych lub sprowadzanych dla konkretnego klienta na indywidualne zamówienie. Każda taka sytuacja, wiążąca się z koniecznością dokonania przedpłaty na rzecz producenta, będzie uprzednio uzgadniana z klientem sklepu. Niezwłocznie po dokonaniu wpłaty zaliczki na konto sklepu, klient otrzyma fakturę VAT/rachunek VAT. Klient będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji zamówienia.
9. Klient będzie na bieżąco informowany przez sklep www.Pureal.pl o statusie zamówienia, jego realizacji i nadaniu przesyłki. Dodatkowo Klient otrzyma e-mail i/lub SMS i/lub MMS z informacją o nadaniu i/lub numerze paczki, dzięki czemu będzie mógł sprawdzić śledzenie (ścieżkę) przesyłki kurierskiej.
10. Sprzedawca - sklep www.Pureal.pl - prosi Klientów o sprawdzenie poprawności danych wpisanych w formularzu zamówienia lub przesłanych drogą elektroniczną. W wyniku błędów adresowych przesyłka może albo w ogóle nie dotrzeć do adresata, albo dotrzeć później niż życzyłby sobie tego Klient. Zdarza się, że klienci naszego sklepu kupują towar na prezent - w takiej sytuacji, gdy dane do wysyłki towaru będą błędne lub niekompletne - pomysł na prezent może być niestety nietrafiony. Stąd jeszcze raz wielka prośba o sprawdzenie danych do wysyłki i numeru telefonu.
II. Terminy dostaw
1. Sklep internetowy www.Pureal.pl realizuje zamówienia Klientów najczęściej - w miarę dostępności towarów w magazynach producentów lub dostawców - w terminie od 3 do 14 dni. Średni czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 72 godziny. Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas dostawy. Może się jednak zdarzyć, że Klient zamówił towar, który musi być:
- wyłącznie wyprodukowany
- zamówiony i sprowadzony wyłącznie dla niego
- zamówiony i oczekiwać na jego dostępność w magazynie producenta/dostawcy
W takich sytuacjach czas oczekiwania na towar wydłuża się. Wszelkie ustalenia dotyczące sprowadzania tego typu towarów będą uzgadniane z klientem - to od jego decyzji będzie zależało, czy sklep ma zrealizować zamówienie.
2. Z uwagi na fakt, że sklep www.Pureal.pl oferuje bardzo szeroki asortyment produktów (działa na zasadach marketu internetowego), nie prowadzi własnego pełnego magazynu.
3. W przypadku zamówienia przez Klienta towarów, które mogą zostać skompletowane w różnym czasie, termin realizacji zamówienia ulega przedłużeniu do chwili otrzymania ostatniego z zamówionych przez Klienta towarów, chyba że Klient zażąda, aby poszczególne elementy zamówienia zostały mu wysłane osobno. Jeżeli czas realizacji zamówienia okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu poinformowania o opóźnieniu i potwierdzenia chęci realizacji zamówienia przez Klienta lub anulowania zamówienia.
4. Należy pamiętać, że pod pojęciem "otrzymania przesyłki" rozumie się czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy. Sklep internetowy www.Pureal.pl dołoży wszelkich starań, aby czas oczekiwania na zamówienie był jak najkrótszy.
5. Paczki dostarczane przez firmy kurierskie (InPost, GLS, DHL, INPOST i UPS) docierają zazwyczaj następnego dnia roboczego po nadaniu. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską krajową wynosi 48 godzin. W skrajnych przypadkach - 72 godziny. Sklep będzie na bieżąco informował Klienta o wszelkich przeszkodach i opóźnieniach.
III. Płatności i koszty dostawy towarów
1. Klient może wybrać następujące metody płatności za zamówione towary:
a) przelewem bankowym na konto sklepu www.Pureal.pl
Educat Solutions S.R.L
CUI: 47636609
RACHUNEK BANKOWY:
UNICREDIT BANK RO30BACX0000002447655000
UNICREDIT BANK RO30BACX0000002447655001
UNICREDIT BANK RO46BACX0000002447655003
b) przelewem za pośrednictwem systemu Stripe Payments, PayPal i WooCommerce (płatność kartą kredytową lub płatniczą, przelew bankowy, systemy transakcyjne banków współpracujących ze Stripe Payments, PayPal i WooCommerce).
Należy pamiętać, że istnieje limit kwoty płatności kartami kredytowymi i debetowymi. O szczegóły należy zapytać obsługę banku wydającego kartę płatniczą.
Wszystkie transakcje dokonywane przy użyciu kart płatniczych i kredytowych, które będą realizowane przez system Stripe Payments, PayPal i WooCommerce, są bezpieczne. Na zlecenie sklepu www.Pureal.pl, Stripe Payments, PayPal i WooCommerce weryfikują każdą taką transakcję w celu ochrony interesów Klienta, aby nikt nie dokonał zakupu towaru przy użyciu skradzionej karty kredytowej lub płatniczej. Stripe Payments, PayPal i WooCommerce bierze 100% odpowiedzialności za tzw. transakcje oszukańcze, tzw. gwarancja chargeback.
c) za pobraniem - kwotę pobiera kurier - dotyczy towarów o wartości do 15.000 zł.
Produkty niektórych marek są sprowadzane i/lub produkowane na indywidualne zamówienie i zlecenie Klienta. Stąd płatność za nie - w formie zaliczki lub przedpłaty w wysokości 100% wyklucza opcję "za pobraniem". W takiej sytuacji obsługa sklepu www.Pureal. pl ustali z Klientem sposób dalszego postępowania i określi przybliżony termin realizacji zamówienia.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@pureal.pl.